Hotel Los Alamos

Hotel Los Alamos
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Los Alamos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Los Alamos in het Nederlands

Aangenaam hotel

Claude
8-8-2010

Lekker eten. Aangenaam hotel met verouderde kamers. Patagonië is gewoonweg prachtig. Het stadje is aangenaam voor een aantal dagen.

Gereisd met vrienden in januari 2010
2005

Hotel los alamos bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte en is gelegen 500 meter van het centrum van calafate.

Typisch doorgangshtotel(meeste toeristen

blijven 2 a 3 nachten).

Maaltijden en service ok

Restaurant is volledige nieuwbouw en ligt aan de overzijde van de straat.

Had eerste nacht piepklein kamertje in het nieuwbouwgedeelte op de derde

verdieping - ook zeer lawaaierig.

Kreeg na wat aandringen een andere kamer

in het oude gedeelte.

Zeer mooi ingericht en zeer rustig.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Alamos in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Alamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.