Hostel Lago Argentino

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag17°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Lago Argentino voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Lago Argentino in het Nederlands

Met vrienden

Gezellige hostel!

Judith
28-12-2010

Gezellige plek met knusse, kleurige kamers.

We hadden een 2-persoons kamer, deze is prima, maar klein. Niet geschikt voor erg lange mensen. Er zijn buiten de kamer lockers om je tassen in op te bergen. De badkamer is ruim en schoon.

Ontbijt is eenvoudig, maar voldoende. Er is een grote keuken om te koken met alle spullen die je nodig zou kunnen hebben.

Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De hostel ligt vlak bij de hoofdstraat, aan een rustige straat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Lago Argentino in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Lago Argentino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.