Hotel La Loma

Kleine hotelsWeer vandaag9°-1°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Loma voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Loma in het Nederlands

Prima hotel; zeer vriendelijk personeel

Jan v.d. Berk
28-1-2011

Wij hebben de staking in 2011 in Chili meegemaakt; dankzij hotel La Loma hadden we weer onderdak in El Calafate gevonden. Hun begrip voor onze situatie was opmerkelijk. Dus alle goeds voor dit hotel gewenst!!!

Goede ligging, matig Hotel

Edwin Boeijen
24-11-2010

Er zit een prima zwembad bij maar voor de rest is het een matig Hotel.

Weinig service, karrig ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Loma in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Loma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.