Hotel La Estepa

Kleine hotelsWeer vandaag18°2°

We hebben een aantal aanbieders voor La Estepa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Estepa in het Nederlands

tegenvaller

André
30-10-2009

Het hotel ligt op een heuvel net buiten de stad aan de rand van het meer.

Een prachtige lokatie en als je een kamer aan de kant van het meer hebt, heb je een prachtig uitzicht.

De kamers hebben geen airo en dat merk je ogenblikkelijk als de zon de kamer verwarmt. Wij waren er in december en de temperatuur loopt dan snel op naar 26 graden en afkoelen lukt dan ook niet meer voordat je gaat slapen.

Netheid van de kamer viel ook tegen, stof en niet echt schone lakens.

Personeel loopt er bij alsof ze rechtstreeks van Woodstock afkomen. Op zich niet zo heel erg, maar het gedrag is wel ergerlijk(ongeinteresseerd).

Kortom..voor ons niet (meer).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Estepa in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Estepa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.