Hotel Kosten Aiken

Airco
Restaurant
Speeltuin
Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Kosten Aiken voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kosten Aiken in het Nederlands

Lekker hotel, vlakbij centrum

Leon
12-7-2015

Leuk hotel, met keurige kamers. Ontbijt is redelijk standaard, maar wel lekker. Je loopt in een paar minuten naar de centrale hoofdstraat. Personeel is vriendelijk en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Gereisd alleenreizend in februari 2015

aanrader!

saskia
26-10-2011

mooi hotel met ruime kamers en erg vriendelijk, behulpzaam personeel. Vanaf het hotel loop je zo het centrum in. gratis internet in het businesscentre en wifi in de lobby.

ook een prima plek om een rustdag in te lassen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kosten Aiken in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kosten Aiken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.