Hotel Hosteria Las Avutardas

Hotel Hosteria Las Avutardasstersterster

3Onvoldoende

Score uit 1 review

Argentinie, Argentinie, El Calafate

Op vakantie geweest naar Hosteria Las Avutardas?

3Onvoldoende

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Hosteria Las Avutardas voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Hosteria Las Avutardas

• 3C.J.Friesema06-01-2012

nooit meer!!!

Waardeloze ontvangst dor een soort "carweezle". Onze gereserveerde kamer was niet beschikbaar dus kregen we een "appartement". Een overdreven titel voor een opgeleukt kippenhok. Klein, niet schoon, een "badkamer"waar je je nauwelijks kunt bewegen, een toilet die overliep en dus de "badkamer"onder water zette, een slaapkamer met net genoeg ruimte voor een tweepersoonsbed, een niet-aangesloten TV, een stinkende koelkast. Na een heftige discussie met de beheerder en de eigenaresse kregen we een "echte" hotelkamer. Daarvoor werden een Argentijnse gids en chauffeur uit hun kamer gezet. Ondanks onze bezwaren om dit niet te doen. Het ontbijt is waardeloos. We weten dat het ontbijt in veel hotels in Argentinie weinig aandacht krijgt, maar dit was echt een aanfluiting. een plakje cake, koffie/thee en een soort keihard geroosterd brood. Ons davies: mijd deze hosteria.

Gereisd met partner in november 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats