Hotel Hosteria Kelta

6 reviews over Hotel Hosteria Kelta in het Nederlands

Leuk familiehotel

Gerben
31-7-2011

Leuk hotel, ligt net buiten het centrum, en wordt gerund door een familie en bewaakt door hond Kelty. De kamers zijn ruim en redelijk netjes, badkamer is prima te doen. het hotel ligt op een heuvel waardoor je een prachtig uitzicht hebt op Lago Argentino. Het nadeel is dat je eerst de heuvel afmoet om in het centrum te komen. Een nog groter nadeel is dat je na het eten en drinken de heuvel weer op moet! Maar taxi's zijn goedkoop en in een luie bui een goed optie. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar voldoet prima. Verder heeft dit hotel een barretje waar je wat te drinken kunt bestellen. Knusse lobby met heel oudewetse banken, maar zit wel even lekker. Gewoon een no-nonsense hotel zonder poespas. Als je niet te luxueus hoeft en je een goed bed wilt is dit een prima en betaalbaar hotel waar de eigenaars je met plezier te woord staan, adviseren of anderszins helpen.

Goed hotel

kees
13-4-2009

Kelta ligt aan rand van centrum van El Calafate, met een mooi uitzicht op het dorp en het Lago Argentino. Tijdens je tocht van en naar het dorp wordt je begeleid door de vele loslopende honden. Is verder geen probleem. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De kamers zijn ruim en altijd keurig schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is voor Argentijnse begrippen uitgebreid. De openbare ruimtes bieden voldoende zitruimte. Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. En dat is zeker de moeite waard.

Goed hotel

Anouk Schouten
19-3-2009

Met een groepsreis dit hotel bezocht. Ruime, nette kamers. Met een geweldig uitzicht over het Laga Argentino. Je bent met 5 minuten in het de hoofdstraat van El Calafate.

Het ontbijt is wat karig. Veel hetzelfde.

Personeel is vriendelijk.

Je kunt lunchpaketten bestellen als je en dag op excursie gaat. Echt goed verzorgt!

Een uitstekend hotel om El Calafate en omgeving te verkennen!

We hebben een aantal aanbieders voor Hosteria Kelta voor je op een rij gezet:

Meer een hostel dan een hotel

OnNi
7-3-2009

Hotel ligt wat ver van het centrum af. Kamers zijn relatief klein, wel aardig ingericht. Zien er niet al te fris uit. Ontbijt stelt weinig voor. Personeel is vriendelijk.

Prima hotel

Michel
28-2-2009

Leuk hotel met uitzicht op het Lago Argentino. Ligt op de heuvel boven het stadje El Calafate. Dorpje ligt op loopafstand over de Zuidamerikaanse ongeasfalteerde wegen. Alleen de hoofdstraat is verhard. De kamers zijn prima en het is een modern hotel met aardig personeel.

Vanuit het hotel zijn leuke trips te maken naar het Los Glarciares National Park. Aanrader is de Perito Moreno glestjes en de boottocht langs de gletsers.

Heerlijke plek

Hillie
22-1-2009

Kelta ligt aan rand van centrum van El Calafate, dit zorgt voor zicht op deze plaats en Lago Argentino. Kelta heeft een vriendelijke staf, ruime kamers en uitgebreid ontbijt buffet. Ook buiten de kamers voldoende zitruimte. Heerlijke uitvalsbasis voor de omgeving!

We hebben een aantal aanbieders voor Hosteria Kelta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hosteria Kelta in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hosteria Kelta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hosteria Kelta scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.