Hotel Esplendor

3 reviews over Hotel Esplendor in het Nederlands

Schitterend hotel

seldom
27-8-2015

Moderne,luxe kamers. Wij hadden een suite op de hoek met 180 graden uitzicht! Ruime kamer met mooie badkamer, fijn bad en heerlijk bed. Lobby is groot en heel gezellig en sfeervol ingericht. Prima ontbijt. Heerlijk hotel om naar terug te keren na een mooie dag met gletsjer en adembenemende uitzichten. Op loopafstand van diverse restaurants en winkels. Wij hebben geen kinderen dus niet op kind vriendelijkheid gelet. Geen idee of er uberhaupt een zwembad is, niet nodig ook in de Zuid Amerikaanse winter.

Gereisd met partner in april 2015

Dit hotel op een heuvel van el calafate is uitstekend. Goede en mooie natuurlijke opgezette kamers, uitstekend sanitair en ziet er goed en modern uit. Ook goede service en uitstekend eten en ook het zwembad ziet er goed uit. Het enige nadeel de omgeving is niet erg net. Je zit op loop afstand van het centrum.

Gereisd met vrienden in oktober 2014
2008

Heel erg goed

J. Kramer
28-9-2008

Oktober 2007 geweest. Gewoon heel erg goed. Schoon. Lux.

Gereisd met partner in september 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Esplendor voor je op een rij gezet:

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esplendor in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esplendor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.