Hotel Edenia Punta Soberana

KinderhotelWeer vandaag10°-1°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Edenia Punta Soberana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Edenia Punta Soberana in het Nederlands

Mooi hotel, prachtig gelegen aan het meer

eddytraas
13-1-2014

Mooi hotel in mooie omgeving, ruime kamers, behulpzaam personeel

Uitstekend gerund hotel

jan
17-4-2013

Belgische manager verwelkomde ons met glaasje champagne. Keuken is heel divers (biedt meer dan steak en lamsvlees dus) en is verademing na een paar dagen rundsvlees à volonté. Hele ruime, nette kamers, perfecte service en grote bereidheid tot het leveren van maximale dienstverlening.

Ik ga volgend jaar terug naar deze streek én dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edenia Punta Soberana in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edenia Punta Soberana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.