Hotel Cauquenes de Nimez

Airport hotel, Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Cauquenes de Nimez voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cauquenes de Nimez in het Nederlands

Erg vriendelijk personeel, Fantastische Keuken

Johan Le Febre
13-3-2017

Personeel allemaal erg vriendelijk, rustige ligging. Het diner is echt een aanrader, beslist niet doorsnee, Chefkok Gaston maakt er echt wat van !

Prima en gezellig

heer Schakenraad
24-12-2012

Prima ontvangst, betrokkenheid,gezellig. Het personeel is erg aarig en behulpzzaam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cauquenes de Nimez in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cauquenes de Nimez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.