Hostel Buenos Aires

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Buenos Aires voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Buenos Aires in het Nederlands

Erg fijn en schoon hostel...

anoukhulsman
21-11-2011

dit hostel is zoals een hostel zou moeten zijn. Op loopafstand van het busstation, dichtbij een supermarkt en het centrum. Aardige mensen die goed engels spreken en enorm hulpvaardig zijn.

Gereisd Met partner in Tue Nov 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Buenos Aires in El Calafate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.