Sorteren

Reviews over El Calafate

Bijzondere maar dure bestemming

Elizabeth
    2-2-2017

Wij hebben de gletsjer bezocht en de big ice trekking gedaan. Dat was erg mooi. Bijzonder dat ijs zonder zuurstof blauw wordt. Doordat het maar een paar maanden per jaar te bezoeken is, is alles wel ontzettend duur. Dure accommodaties en excursies. Het no 1 restaurant van beoordelingssite was wel by far het beste restaurant dat we gezien hebben, de rest was niet heel bijzonder.

Ideale uitvalsbasis Perito moreno en vliegveld

Martines
    1-1-2015

El Calafate is mooi gelegen en heeft van de baai een beschermd natuurgebied gemaakt. Aan deze plaats word steeds meer verbeterd en richt zich op de toerist. De rede is natuurlijk de omgeving en met het naast gelegen vliegveld een goede uitvalsbasis voor El chalten en perito Moreno en de rest van Patagonie. De plaats zelf heeft een hoofdstaat waar je alles kan vinden van informatiecentrum tot autoverhuurbedrijven.

Wandel- en natuurparadijs

eddytraas
    13-1-2014

Uitstekende bestemming voor wandeltochten en voor mensen die van natuur houden en minder van drukke steden

El Calafate scoort een 7,8 uit 10, op basis van 27 reviews