El Calafate

Reviews over El Calafate

Erg vriendelijk personeel, Fantastische Keuken

Johan Le Febre,
    13-3-2017

Personeel allemaal erg vriendelijk, rustige ligging. Het diner is echt een aanrader, beslist niet doorsnee, Chefkok Gaston maakt er echt wat van !

Gereisd met partner in februari 2017

Schitterend hotel

seldom,
    27-8-2015

Moderne,luxe kamers. Wij hadden een suite op de hoek met 180 graden uitzicht! Ruime kamer met mooie badkamer, fijn bad en heerlijk bed. Lobby is groot en heel gezellig en sfeervol ingericht. Prima ontbijt. Heerlijk hotel om naar terug te keren na een mooie dag met gletsjer en adembenemende uitzichten. Op loopafstand van diverse restaurants en winkels. Wij hebben geen kinderen dus niet op kind vriendelijkheid gelet. Geen idee of er uberhaupt een zwembad is, niet nodig ook in de Zuid Amerikaanse winter.

Gereisd met partner in april 2015

Een uitstekend hotel met uitstekende service

Martines,
    1-1-2015

Dit hotel op een heuvel van el calafate is uitstekend. Goede en mooie natuurlijke opgezette kamers, uitstekend sanitair en ziet er goed en modern uit. Ook goede service en uitstekend eten en ook het zwembad ziet er goed uit. Het enige nadeel de omgeving is niet erg net. Je zit op loop afstand van het centrum.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Een modern gebouw met een fantastische uitzicht

Martines,
    1-1-2015

Dit hotel heeft goede kamers met goede bedden en sanitair. Het zwembad is lekker modern en goede ligstoelen. Het grote pluspunt is het uitzicht over lake Argentino en dan is het nadeel dat je relatief ver van het centrum bent. Het restaurant eten was niet goed en we hebben ook hier maar 1 keer gegeten en de rest in el calafate zelf. Het personeel spreekt nagenoeg geen engels en een voucher uitdraaien van een e-mail lukt ze ook niet. Ze doen hun uiterste best.

Gereisd met vrienden in september 2014

Mooi hotel, prachtig gelegen aan het meer

eddytraas,
    13-1-2014

Mooi hotel in mooie omgeving, ruime kamers, behulpzaam personeel

Gereisd met partner in december 2013
El Calafate scoort een 8 uit 10, op basis van 27 reviews