Hotel Posada de Hamelin

1 review over Hotel Posada de Hamelin in het Nederlands

Eenvoudig maar charmant

Philippe Nollet
10-1-2009

Dit eenvoudig pension heeft slechts vier kamers. De aankleding maakt er een symphatiek "poppenhuisje" van. Voor de uitbaatster is geen moeite teveel. Geniet vooral van het verzorgde ontbijt met zelfgebakken brood en taart en artisanaal bereide confituren en kazen.

Gereisd Met partner in november 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Posada de Hamelin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada de Hamelin in El Bolson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada de Hamelin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.