Bungalow Cabanas La Montana

Bungalow Cabanas La Montana

Bungalow
Kleine hotels

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Cabanas La Montana voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Bungalow Cabanas La Montana

Bungalow info

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cabanas La Montana in El Bolson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cabanas La Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.