Appartement Zoom

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Zoom voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Appartement Zoom

Appartement info

• RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zoom in Cordoba (Argentinie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zoom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.