Hotel Holiday Inn Cordoba

Weer vandaag14°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Cordoba voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Cordoba in het Nederlands

2004

Bediening is nogal op zijn Argentijns

Bart
25-3-2004

Bediening is nogal op zijn Argentijns.Als nederlander ben je gewent dat de bediening in een 5-sterren hotel SUPER is en dat vond ik het daar niet helemaal. Maar verder prima kamers en een super bed.

Gereisd Anders in Thu Mar 25 2004 12:32:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Cordoba in Cordoba (Argentinie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Cordoba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.