Cordoba (Argentinie)

We hebben een aantal aanbieders voor Cordoba (Argentinie) voor je op een rij gezet:

vakanties Cordoba (Argentinie)

Reviews over Cordoba (Argentinie)

Beetje overschat

Tim
    3-11-2008

Nadat we veel enthousiast verhalen hadden gehoord over Cordoba, reisden we hier met hoge verwachtingen heen. Uiteindelijk vonden we het een beetje tegenvallen, er is niet heel veel te zien in de stad.

De moeite waard is het jezuietenklooster en je kunt lekker uit eten gaan, maar binnen 2 dagen ben je wel uitgekeken in Cordoba.

Gereisd Met partner in november 2008

Vooral de Sierras de Córdobas zijn fraai!

Jan Lettinga
    31-10-2008

Córdoba stad is een geweldige stad om uit te gaan, te lanterfanten en te genieten van het relaxte leven hier in het hart van Argentinie. In de direct omgeving van Córdoba liggen de prachtige Sierras de Córdoba waar je alle mogelijke uitstapjes kunt maken en fantastische excursies kunt doen.

Gereisd Met partner in Fri Oct 31 2008 18:17:52 GMT+0000 (UTC)

Gewoon een hele mooie stad

Peter as
    10-6-2008

Gewoon een hele mooie stad. Wel erg veel verschil tussen arm en rijk, maar wel een hele mooie stad met overal eettentjes etc. Heel Argentinië is een prachtig land en ik heb een rondreis gemaakt, en het lijkt net of je van de ene kant van de wereld naar de andere gaat, door het grote klimaats- en landschapsverschil. Een heel mooi land.

Gereisd Anders in Tue Jun 10 2008 21:44:05 GMT+0000 (UTC)

Córdoba, en dan met name Villa Carlos Paz op 35 kilometer

Gaucha
    28-3-2006

Córdoba, en dan met name Villa Carlos Paz op 35 kilometer van deze stad, is ons zo goed bevallen dat we er nu wonen! Heerlijk. En met leuke zandstrandjes aan de rivier of aan het meer. Geen zee, maar wel strand! Onze zoon van 7 groeit nu op in een klein paradijsje....

Gereisd Familie in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Cordoba (Argentinie) scoort een 9,7 uit 10, op basis van 12 reviews