Hotel Lucania Palazzo

Weer vandaag14°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Lucania Palazzo voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Lucania Palazzo

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lucania Palazzo in Comodoro Rivadavia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lucania Palazzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.