Kleine hotelsWeer vandaag21°
Hotel Vinas de Cafayate Wine Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Vinas de Cafayate Wine Resort voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel Vinas de Cafayate Wine Resort in het Nederlands

UItstekend hotel!

fam_klaver
17-10-2012

Wat een geweldige plek. Het hotel ligt net buiten de dorp Cafayate in de prachtige omgeving. Kamers zijn ruim. Elke kamer heeft een patio met een lounge stoelen en prachtige uitzicht. Er heerst een relaxte sfeer. Avond eten in het hotel is een aanrader, goed verzoorgd en heerlijk. Er is ook een zwembad. Ik zal zeker terug komen in dit hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vinas de Cafayate Wine Resort in Cafayate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vinas de Cafayate Wine Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.