Hotel Patios de Cafayate

Hotel Patios de Cafayate

Kleine hotelsWeer vandaag22°

We hebben een aantal aanbieders voor Patios de Cafayate voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Patios de Cafayate in het Nederlands

2008

Werkelijk fantastisch gelegen op een prachtige wijngaard

Remko
19-3-2008

Werkelijk fantastisch gelegen op een prachtige wijngaard. Hotel grenst aan bodega (Elesteco), en kan bezocht worden. Hotel is een prachtig tophotel met oog voor ieder detail. Dit geldt voor zowel de inrichting als service, op en top luxe op een bijzondere plek. Mooie tuin en zwembad ook aanwezig. Voor iemand die iets bijzonders wil, is dit "The place to be"

Gereisd Met partner in maart 2008

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patios de Cafayate in Cafayate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patios de Cafayate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.