Hotel Los Sauces

Kleine hotelsWeer vandaag29°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Los Sauces voor je op een rij gezet:

NRV Holiday

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Sauces in Cafayate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Sauces zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.