Hotel La Casa de la Bodega

Hotel La Casa de la Bodega

Kleine hotelsWeer vandaag22°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa de la Bodega voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel La Casa de la Bodega

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Casa de la Bodega in Cafayate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Casa de la Bodega zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.