1 review over Hotel Cafayate Design in het Nederlands

Prettig hotel, prima gelegen.

Raymond
17-9-2010

Prettig hotel in 'semi' strak design. Wij hadden een kamer aan de voorzijde met een dubbel en een enkel bed. En één stoel, maar geen balkon. Prima badkamer met zakjes shampoo etc. Het ontbijt is in de lobby en bestaat uit zoete broodjes en koekjes. Gelegen vlakbij het centrale plein met winkeltjes en restaurantjes. Ook de buurtsuper is om de hoek.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Cafayate Design

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafayate Design in Cafayate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafayate Design zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.