Vakantiehuis Bodeguita Utama

Vakantiehuis Bodeguita Utama

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Bodeguita Utama in het Nederlands

2007

gelegen in een prachtige tuin tussen wijngaarden en op de

Twan
29-7-2007

gelegen in een prachtige tuin tussen wijngaarden en uitzicht op de vallei, met het stadje Cafayate op 800 m. Rust en relaxedheid, vuurtje stoken, wijntje drinken en genieten van sterrenhemel op zuidelijk halfrond

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Bodeguita Utama

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bodeguita Utama in Cafayate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bodeguita Utama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.