Hotel Asturias

Weer vandaag19°

We hebben een aantal aanbieders voor Asturias voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Asturias in het Nederlands

Heel mooi hotel

nielshartgers
6-6-2011

Ligging, 1 blok van het centrale plein van Cafayate. Kamers, heel ruim en goed verzorgd. Personeel: heel vriendelijk en hulpvaardig. Ook het ontbijt is ok. Inrichting: fraai en met gevoel voor stijl. Veel kunstvoorwerpen.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asturias in Cafayate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asturias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.