Hostel ViaVia reiscafe

Hostel

2 reviews over Hostel ViaVia reiscafe in het Nederlands

supercentrale ligging, zeer vriendelijk personeel

mevrouw Coteur
6-3-2013

ideaal om stad te bezoeken, plus in gezellige buurt met heel veel restaurants en cafés

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Gezellig hostel

erikaflach
5-8-2010

Klein maar comfortabel hostel in de pittoreske wijk San Telmo. Mooi authentiek pand, schone kamers en bedden met dikke matrassen! Gastvrije ontvangst.

Gereisd Met partner in januari 2010

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel ViaVia reiscafe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel ViaVia reiscafe in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel ViaVia reiscafe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.