Hotel Sofitel Buenos Aires

Hotel Sofitel Buenos Aires

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Buenos Aires voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sofitel Buenos Aires in het Nederlands

2005

Hotel Sofitel werd ca

jos geladé
14-11-2005

Hotel Sofitel werd ca. 4 jaar geleden ingericht als onderdeel van een ge- klasseerd gebouw. Behalve in de lobby van het hotel met glazen dak is hier niet veel meer van te merken. Klassehotel in alle opzichten. Discrete en permanente bewaking. Om de lift te doen funktioneren moet je je keycard gebruiken. Je kan dan naar de publieke verdiepingen en naar het verdiep waar je kamer zich bevind. Kamers zijn zeer goed geisoleerd, je hoort werkelijk niets van het soms rumoerige verkeer buiten. Werkelijk een aanrader als verblijfshotel voor een verkenning van buenos aires.

Gereisd Anders in Mon Nov 14 2005 20:54:11 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Buenos Aires in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.