Hotel Park Central Unique

Hotel Park Central Unique

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Park Central Unique voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Park Central Unique in het Nederlands

Heel erg fijn

Stephen
14-1-2018

Fijn personeel. Ligt heel erg centraal, vlakbij de obelisk. Ontbijt in het hotel valt tegen, maar aan de overkant van het hotel is het heerlijk. Ruime kamers.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Park Central Unique Hotel is gunstig gelegen

mieke van vugt
2-2-2012

Het Park Central Unique hotel is zeer gunstig gelegen. De service was uitstekend. Mooie kamer, prima ontbijt en personeel was zeer behulpzaam. Hotel ligt vlak aan het Plaza del Mayo en op loopafstand van de binnenstad. Absolute aanrader.

Let op! Dit lijkt op oplichting!

Mark
17-1-2011

We hadden in april geboekt voor onze huwelijksreis in januari. Alle recensies toen gelezen te hebben, was er nog weinig geks uit op te maken. Een week voor we op vakantie gingen, lazen we de reviews van andere gasten op . Hier werd duidelijk dat mensen die vooruit betaald hadden met een actietarief, bij het inchecken naar een ander hotel gestuurd worden. Soms met lokkertjes als een gratis maaltijd, wat waardeloos blijkt te zijn. Ik wist dus wat er mogelijk zou gaan gebeuren, en helaas, dit gebeurde ook. Wij kwamen binnen na een lange reis. Op dat moment was er nog niks aan de hand. De man van de frontdesk sprak gewoon Engels, totdat hij onze namen invoerde. Opeens was er geen kamer meer vanwege renovatie en moesten we naar een ander hotel en spraken ze ook geen woord Engels meer. Na klagen, vragen om managers, niet ingaan op wat dan ook, kregen we onze kamer. Deze was net, schoon, niet te groot, maar goed. Weet waar je aan begint, maar ikdoe het niet meer

Gereisd Met partner in december 2010

Net hotel, vriendelijk personeel, goede ligging

Esther
7-3-2010

Zeer vriendelijk personeel, vooral Nicolas, lekker ding!!!

Ontbijt was goed, niet overdreven super.

Locatie prima.

Kamers netjes en schoon, elke dag schoon linnengoed

Gereisd Met vrienden in maart 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Central Unique in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Central Unique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.