Hotel Palacio Duhau-Park Hyatt Buenos Aires

Hotel Palacio Duhau-Park Hyatt Buenos Aires

Luxe hotelWeer vandaag18°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Palacio Duhau-Park Hyatt Buenos Aires voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Palacio Duhau-Park Hyatt Buenos Aires in het Nederlands

Een oase in een metropool

Tania Govaert
9-8-2010

Dit hotel staat zonder meer in de top 3 van luxe hotels in BA. Zeer goede service, prachtige kamers en middenin het centrum. Toch geen nachtlawaai en een oase van rust. Vanuit het hotel kan je gerust te voet belangrijke bezienswaardigheden bezoeken en in de buurt zijn vele toffe restaurantjes te vinden. Het hotel is niet echt voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palacio Duhau-Park Hyatt Buenos Aires in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palacio Duhau-Park Hyatt Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.