Hotel Meliá Buenos Aires

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Buenos Aires voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Meliá Buenos Aires

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Buenos Aires in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.