Hotel Mansion Dandi Royal

HotelKleine hotelsWeer vandaag18°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Mansion Dandi Royal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mansion Dandi Royal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastisch mooi hotel

Es, 10-3-2010

Een van de mooiste hotels waar ik ooit geweest ben. Nu verbleven wij wel in de superior kamer en heb ik geen idee hoe de andere kamers zijn. Het hotel ademt tango uit! Overal mooie muurschilderingen.

Bedden zijn prima, de kamer mooi, groot, schoon en erg comfortabel. Zwembadje op het dak en een heerlijke jacuzzi die gelijk voor ons werd aangezet en gevuld met een lekker luchtje toen wij er om vroegen!

Niet gedaan, maar je kunt er ook tango-lessen nemen!'

Wanneer je 's avonds op pad gaat is het wel een aanrader om een (radio)-taxi te nemen, de buurt is wat minder.

Kortom, zeker een hotel om terug te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mansion Dandi Royal in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mansion Dandi Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mansion Dandi Royal scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.