8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Loisuites Recoleta voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Loisuites Recoleta in het Nederlands

Mooi (zaken)hotel, prachtige ligging, slechte staf

m_romviel1
26-2-2011

We waren in dit hotel 3 dagen in januari en 1 nacht in februari. Het hotel is goed. De kamers en de lounge zijn zeer comfortabel, maar het geheel geeft wel een indruk van een zakenhotel. Alle faciliteiten waren voldoende voor een hotel van deze standaard (4 sterren). Het hotel ligt op een prachtige lokatie, dichtbij (dure) winkels en dichtbij de beroemde begraafplaats, waar ook Evita Peron is begraven. Het ontbijt is voldoende, maar niet groots of verrassend. Het diner is ook goed, maar prijzig. Wij prefereerden een kleinrestaurant dichtbij, waar je eerlijk eten voor een eerlijke prijs kreeg (Rode Bar, zo´n 100 meter links van het hotel). Het probleem in dit hotel zit hem in de staf. In het restaurant is er 1 persoon, die een beetje Engels spreekt. Het grootste probleem in dit hotel zit hem in de stafmedewerkers. De mate van vriendelijkheid, behulpzaamheid enz. verschillen enorm tussen de een of andere medewerker. Vooral enkele medewerkers van receptie zijn ronduit onvriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Jan 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Mooi en net hotel

Thomas & Nina
30-8-2007

Mooi en net hotel. Geweldige ligging, dichtbij kerkhof Recoleta (Evita Peron) en een aantal gezellige restaurantjes/ cafes. Taxi's rijden af en aan, en brengen je voor weinig geld waar je zijn wilt. Keurige kamer, het uitzicht was vanaf de 5e verdieping normaal, geen zicht op een blinde muur in elk geval. Sfeervolle ontbijtruimte, koffie wordt aan tafel geserveerd, gezellige lounge. Aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2007
2006

slecht hotel kamers met uitzicht op een muur kamermeisjes

harrij honderd
6-9-2006

slecht hotel kamers met uitzicht op een muur kamermeisjes kunnen niet met hun handen van prive spullen afblijven spullen verdwijnen je krijgt rekeningen die je niet hebt gemaakt diverse keren mee gemaakt er verdwijnen spullen uit de koelkast

Gereisd Zakelijk in maart 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Loisuites Recoleta in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Loisuites Recoleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.