Weer vandaag16°
Hotel Ibis Buenos Aires

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Buenos Aires voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Buenos Aires in het Nederlands

2008

In mei 2006 zijn wij hier geweest

Vincent
6-5-2008

In mei 2006 zijn wij hier geweest. Mooi hotel, in de buurt van het centrum/metro/bus. Ruime kamers. Goed ontbijt. redelijke prijs voor Argentijnse begrippen (€ 32,00)

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Hotel is perfect gelegen vlakbij de majestueuze Avenida de

Miranda
8-11-2007

Hotel is perfect gelegen vlakbij de majestueuze Avenida de Mayo en het stadscentrum, zowel naar shopping van Santa Fe toe als naar Florida. Basic, geen extra service, wat normaal is bij Ibis, maar sowieso beter onderhouden dan dezelfde hotels in Frankrijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus, en als je t koud hebt is dit gewoonlijk omdat je een kamer hebt aan t einde van de gang: er staat geen gebouw tegen dus de koude wind kan niet tegengehouden worden. Tip: vraag een kamer aan de voorkant, dat is met zicht op het plein en justitiepaleis, geen geluidsoverlast en ook s avonds prachtig!

Gereisd Alleenreizend in september 2007

Het is een goedkoop hotel, zeer eenvoudig, wel netjes

Barbara
27-9-2007

Het is een goedkoop hotel, zeer eenvoudig, wel netjes. Erg kleine kamers. (vooral met kinderen, ivm extra bed) 's Nachts hadden we het erg koud. Geen verwarming, alleen een airco die niet warm werd. Na twee dagen zijn we snel weggegaan. Ontbijt was goed, buffet.

Gereisd Familie in april 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Buenos Aires in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.