Géén boekingskosten

Ibis Buenos Aires

ArgentinieArgentinieBuenos Aires

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Buenos Aires voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Ibis Buenos Aires

• 7Vincent06-05-2008

In mei 2006 zijn wij hier geweest. Mooi hotel, in de buurt van het centrum/metro/bus. Ruime kamers. Goed ontbijt. redelijke prijs voor Argentijnse begrippen (€ 32,00)

• 8Miranda08-11-2007

Hotel is perfect gelegen vlakbij de majestueuze Avenida de Mayo en het stadscentrum, zowel naar shopping van Santa Fe toe als naar Florida. Basic, geen extra service, wat normaal is bij Ibis, maar sowieso beter onderhouden dan dezelfde hotels in Frankrijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus, en als je t koud hebt is dit gewoonlijk omdat je een kamer hebt aan t einde van de gang: er staat geen gebouw tegen dus de koude wind kan niet tegengehouden worden. Tip: vraag een kamer aan de voorkant, dat is met zicht op het plein en justitiepaleis, geen geluidsoverlast en ook s avonds prachtig!

• 6Barbara27-09-2007

Het is een goedkoop hotel, zeer eenvoudig, wel netjes. Erg kleine kamers. (vooral met kinderen, ivm extra bed) 's Nachts hadden we het erg koud. Geen verwarming, alleen een airco die niet warm werd. Na twee dagen zijn we snel weggegaan. Ontbijt was goed, buffet.

Hotel Ibis Buenos Aires info

Soort hotel