Hotel Hostel Tango

HotelWeer vandaag14°9°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel Tango voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hostel Tango in het Nederlands

Dit hotel aan Suipacha 545 (parallel aan 9 de Julio) is niet duur maar dat blijkt aan alles. Wellicht hadden wij pech maar de stalen kamerdeur is van binnenuit haast niet open te krijgen, de handdoeken zijn half gescheurd, de badkamerdeur loopt aan omdat hij bol staat van t vocht, ramen missen sluitwerk en een gordijn zat met klitteband aan de muur. Nu zit de muur echter aan het klittenband geplakt.

Het ontbijt werd al voorgeproefd door muggen en was sowieso niet vers. De baliemedewerker was liever thuisgebleven aan z'n houding te merken en de openbare parkeerplaats hiernaast heeft een hele luide bel die rinkelt tot de auto die eruit wil eindelijk weg is.

De bedden zijn wel lekker breed en zacht hoewel er een vlek op de deken zit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostel Tango in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostel Tango zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostel Tango scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.