Hotel Gran Argentino

Hotel Gran Argentino
7,8

4 reviews over Hotel Gran Argentino in het Nederlands

Fijne uitvalsbasis in hartje stad

Jeroen & Eefje
18-2-2010

Prima stadshotel met uitstekende ligging. Er zitten wel grote verschillen tussen de kamers. Wij zijn er aan het begin en aan het einde van onze vakantie geweest, en de tweede kamer was twee keer zo groot (voor dezelfde prijs). Het kan soms erg druk zijn aan de balie, maar de service is prima. Uitgebreid ontbijtbuffet voor Argentijnse begrippen.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prima stadshotel

Rob Veldhuis
13-12-2008

Hotel ligt zeer centraal dicht bij metrostation Avenida de Mayo. Er zijn gerenoveerde kamers die er zeer goed uitzien o.a. op de achtste verdieping. We zijn aan het begin en einde van onze rondreis hier geweest. Het belletje van de lift hoor je bijna overal, maar voor de rest is dit hotel zeker aan te bevelen.o

Gereisd Met partner in december 2008
2007

Hotel ligt erg centraal, en heeft zeker voor deze prijs is

Tom
18-9-2007

Hotel ligt erg centraal, en heeft zeker voor deze prijs behoorlijke kamers.Nadeel is wel dat er maar 2 liften zijn in dit hotel met erg veel verdiepingen en veel gasten, daardoor voorals 'smorgens vaak langewachttijden. Afgezien daarvan is het hotel zeker aan te bevelen als het maar om een paar nachten gaat. Voor een week of langer is een appartemenent in Bs As altijd aanzienlijk goedkoper!

Gereisd Anders in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Argentino voor je op een rij gezet:

het hotel lag heerlijk centraal met een supermarkt op de

ciel van dinther
7-9-2007

het hotel lag heerlijk centraal met een supermarkt op de hoek waar je even wat drinken oid kon kopen

Gereisd Met vrienden in februari 2007

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Argentino in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Argentino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.