Bed and Breakfast Giorgio's House

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Giorgio's House

• 8Wilma van Kessel25-06-2010

Gezellig! Bij de metro, goede prijs!

Ik heb hier 2 weken gelogeerd tot mijn volle tevredenheid. Simpele funktionele kamers, gedeelde badkamers. alles schoon en plezierig. PC met internet beschikbaar. Lieve gastvrouw die ook excursies suggereert en je meeneemt naar de Tangoklas! Er is ook een single met eigen terras. Boekenkast waar ik een nederlands boek vond!

Alleen gereisd in juni 2010

• 8Wilma van Kessel05-04-2010

ZOEK NIET VERDER, DIT IS HET!

Simpele kamers met goede bedden tegen simpele prijzen. Ruime douches, airco, terrasjes en gezellige atmosfeer. Ana, perfekte gastvrouw met veel kennis over kunst, tango en praktische info. Gebruik van keuken en ijskast en PC voor de mail.

Alleen gereisd in februari 2010

0 tips over Bed and Breakfast Giorgio's House