Hotel De Las Luces

Weer vandaag10°

We hebben een aantal aanbieders voor De Las Luces voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel De Las Luces

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Las Luces in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Las Luces zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.