Hotel Dazzler Libertad

Hotel Dazzler Libertad

6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Dazzler Libertad voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dazzler Libertad in het Nederlands

2006

Beoordeling betreft Dazzler Liberdad

A. Timmermans
10-5-2006

Beoordeling betreft Dazzler Liberdad. In Microcentro is een heel nieuw en hypermodern design Dazzler hotel dat duurder en mooier is!! Kamers varierend van uitgewoond(vuile vloerbedekking!) tot netjes; hogere verdiepingen ws vernieuwd. Goede service, vriendelijk personeel, bezoek op kamer toegestaan.

Gereisd Anders in mei 2006

Centraal gelegen hotel, zeer goed ontbijt en zeer schone

Monique Sibrijns
1-2-2006

Centraal gelegen hotel, zeer goed ontbijt en zeer vriendelijke service. Hulpvaardige receptie, schone en ruime kamers. Kortom een prima adres in Buenos Aires.

Gereisd Anders in Wed Feb 01 2006 16:41:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dazzler Libertad in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dazzler Libertad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.