Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

3 Reviews over Costa Rica

• 8basbraam22-11-2011

Authentiek boetiekhotel in mooie wijk Palermo

Hotel Costa Rica is een prima boetiekhotel in de rustige wijk Palermo. Palermo is de wijk voor lekkere restaurantjes en barretjes waar je ook 's avonds zonder problemen veilig over straat kan. Het ontbijt is voor Europeanen wat aan de karige kant met enkel een sneetje geroosterd brood en een zoet croissantje. De kamers zijn basic maar netjes en schoon. De service is prima en de mensen zijn erg vriendelijk. Enige nadeel is dat je een kwartier moet lopen om de metro naar het centrum te nemen. Andere optie is met de taxi voor ongeveer € 5,-.

• 8Edwin Boeijen08-11-2010

Rustig hotel. prima ligging

Wij zijn onze rondreis door Argentinie hier gestart. Het is een gezellig boutique hotel, met prima service. Het personeel helpt graag met raad en daad. De kamers zijn prima, goed bed, prima douche en gratis WIFI. Met een taxi of met de metro is alles goed bereikbaar. Maar ook in Palermo(de wijk waar het Hotel ligt) kan men prima uitgaan.

• 9Marcel Brokken23-02-2010

Super plek midden in Palermo

Wij hebben hier onze vakantie afgesloten en waren erg onder de indruk van het hotel. Het is een gezellig boutique hotel waar service hoog in het vaandel staat. Kamers zijn wisselend. Wij hadden een kamer met prive badkamer/toilet maar het is ook mogelijk om te delen. Kamer ligt midden in Palermo vlak bij het uitgaansgedeelte. Palermo Hollywood is een dikke 20 minuten lopen, maar nog steeds goed te doen. Zeker een aanrader.

Hotel Costa Rica info

Soort hotel