Hotel Castelar

Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag15°
Hotel Castelar
7,1

16 reviews over Hotel Castelar in het Nederlands

Groot oud hotel dat zijn charme behouden heeft.

globetrotter
12-11-2014

Helaas veel vergane glorie , zo viel het behang van de muren af . De oude grandeur heeft echter wel wat en maakt veel goed . Kamers waren erg gehorig. Of door bouwwerkzaamheden ( tijdelijk neem ik aan ) , of door de weg. Kon hierdoor niet slapen . Ontbijt bleek later het beste van de (rond)reis .

Gereisd Alleenreizend in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel, wel wat oud, maar dat heeft wel wat

coby
16-12-2012

erg druk, maar dan ook erg druk, heel veel schoolklassen op schoolreis verbleven er. de lift was dus een ramp. Ligging wel goed, erg centraal, bank tegenover.metro ook.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk, oud, voormalig chique hotel

Gerben
31-7-2011

Dit hotel was voor ons een verademing na wat reis-ellende. Enorm imposante lobby met veel marmer en goud. In vroeger jaren waarschijnlijk erg exclusief, maar nu een beetje vergane glorie. Ik mag dat wel! De kamers zijn wat krap, maar volstaan prima, ook de badkamer is erg klein maar ook hierin is wel alles te vinden. Tsja, wat wil je in zo'n oud hotel, kun je geen enorme ruime kamers verwachten. Gelukkig had de kamer wel een moderne airco. Het ontbijtbuffet is veruit het beste wat we hebben gehad in Argentinië! Alles was aanwezig! Warme gerechten, diverse soorten brood, beleg, vers fruit, zuivel etc. Alleen voor het ontbijt moet je dit hotel boeken! Verder ligt het net wat buiten het toeristencentrum van BA. Op zich prima, is net even iets rustiger en iets veiliger. Als ik ooit terug ga dan boek ik dit hotel! Als je in het achterhoofd houdt dat dit een van de oudste hotels van BA is, dan waardeer je wellicht de enkele tekortkomingen des te meer! Zeker doen!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Castelar voor je op een rij gezet:

Prettig en centraal gelegen hotel.

Henk van Gils
8-7-2011

Hotel Castelar geeft een beetje een koloniale indruk. Het ontbijt is uitgebreid (voor Argentinië). Wij hadden een mooie ruime kamer met mooi uitzicht over BA. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lekkere wijnen en cocktails. Van hieruit loop je zo BA in. Leuke restaurants voor lunch of diner in de buurt.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer centraal gelegen hotel

Suzanne
24-2-2011

Het hotel ligt zeer centraal in het centrum. Er is een metrostration tegenover het hotel. De kamers verschillen nogal in grootte en kwaliteit. Het ontbijt is goed en uitgebreid (voor Argentijnse begrippen). Het personeel is behulpzaam.

Nooit meer

famkarelse
5-1-2011

Kamers waren gelegen aan de binnenkant van het hotel, veel lawaai van afzuiging keuken of zoiets, echt veel lawaai!

Gereisd Met vrienden in december 2010

Oud hotel

Jess
2-8-2010

Ik vond het hotel niet zo. Het was oud, kleine zeer donkere kamer, kleine donkere badkamer. Alles superouderwets, uitzicht op kale muur. We waren hier maar 1 nacht. Wel dichtbij centrum en avenida 9 de julio of hoe dat ook heette. Het ontbijt vond ik wel goed, het beste van mijn reis in argentinie. persooneel vriendelijk maar spreekt alleen spaans.

Gereisd Met vrienden in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel om BA te verkennen

kees
5-4-2009

Het hotel heeft een perfecte ligging in het centrum van BA. De belangrijkste bezienswaardigheden zijn te voet gemakkelijk te bereiken. Kamers zijn wel erg verschillend van groote en kwaliteit. Het ontbijt stelt niet al teveel voor.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer centraal gelegen, schoon, verzorgd hotel

OnNi
7-3-2009

Ligging is perfect. Hotel is mooi. Kamers zijn schoon en verzorgd, doen wat ouderwets aan (dit past wel bij het hotel). Kamerpersoneel is vriendelijk, personeel bij receptie minder. Ontbijt stelt weinig voor.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In hartje Buenos Aires

Michel
28-2-2009

Leuk hotel waar je je even terugwaant in oude tijden. Het Castelar Hotel ligt aan de Avenida de Mayo, precies tussen het Plaza de Mayo en het Capitool in. Het Plaza de Mayo (bekend van de dwaze meoders) met het Caso Rosada ligt op 15 minuten lopen. Dat geldt ook voor de Florida, de winkelstraat van B.A. Binnen 2 minuten zit u op de Avenida 9 de Julio, een van de breedste boulevards ter wereld (2x10 rijstroken). Het hotel straalt een autentieke stijl uit met redelijke kamers, maar u kunt het ook slecht treffen. De sfeer in het hotel maakt veel goed. De metro stopt voor de deur, dus B.A. ligt aan uw voeten, een stad met een Spaanse uitstraling, met leuke plekjes waar u zich absoluut niet in een wereldstad waant. Ga voor autentiek B.A. naar de Plaza Serana (de wijk uit Julia's Tango).

Gereisd Met vrienden in februari 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Castelar voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelar in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.