Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

15 Reviews over Castelar

• 7globetrotter12-11-2014

Groot oud hotel dat zijn charme behouden heeft.

Helaas veel vergane glorie , zo viel het behang van de muren af . De oude grandeur heeft echter wel wat en maakt veel goed . Kamers waren erg gehorig. Of door bouwwerkzaamheden ( tijdelijk neem ik aan ) , of door de weg. Kon hierdoor niet slapen . Ontbijt bleek later het beste van de (rond)reis .

• 7coby16-12-2012

prima hotel, wel wat oud, maar dat heeft wel wat

erg druk, maar dan ook erg druk, heel veel schoolklassen op schoolreis verbleven er. de lift was dus een ramp. Ligging wel goed, erg centraal, bank tegenover.metro ook.

• 8Gerben31-07-2011

Leuk, oud, voormalig chique hotel

Dit hotel was voor ons een verademing na wat reis-ellende. Enorm imposante lobby met veel marmer en goud. In vroeger jaren waarschijnlijk erg exclusief, maar nu een beetje vergane glorie. Ik mag dat wel! De kamers zijn wat krap, maar volstaan prima, ook de badkamer is erg klein maar ook hierin is wel alles te vinden. Tsja, wat wil je in zo'n oud hotel, kun je geen enorme ruime kamers verwachten. Gelukkig had de kamer wel een moderne airco. Het ontbijtbuffet is veruit het beste wat we hebben gehad in Argentinië! Alles was aanwezig! Warme gerechten, diverse soorten brood, beleg, vers fruit, zuivel etc. Alleen voor het ontbijt moet je dit hotel boeken! Verder ligt het net wat buiten het toeristencentrum van BA. Op zich prima, is net even iets rustiger en iets veiliger. Als ik ooit terug ga dan boek ik dit hotel! Als je in het achterhoofd houdt dat dit een van de oudste hotels van BA is, dan waardeer je wellicht de enkele tekortkomingen des te meer! Zeker doen!

• 8Henk van Gils08-07-2011

Prettig en centraal gelegen hotel.

Hotel Castelar geeft een beetje een koloniale indruk. Het ontbijt is uitgebreid (voor Argentinië). Wij hadden een mooie ruime kamer met mooi uitzicht over BA. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lekkere wijnen en cocktails. Van hieruit loop je zo BA in. Leuke restaurants voor lunch of diner in de buurt.

• 7Suzanne24-02-2011

Zeer centraal gelegen hotel

Het hotel ligt zeer centraal in het centrum. Er is een metrostration tegenover het hotel. De kamers verschillen nogal in grootte en kwaliteit. Het ontbijt is goed en uitgebreid (voor Argentijnse begrippen). Het personeel is behulpzaam.

• 6famkarelse05-01-2011

Nooit meer

Kamers waren gelegen aan de binnenkant van het hotel, veel lawaai van afzuiging keuken of zoiets, echt veel lawaai!

• 5Jess02-08-2010

Oud hotel

Ik vond het hotel niet zo. Het was oud, kleine zeer donkere kamer, kleine donkere badkamer. Alles superouderwets, uitzicht op kale muur. We waren hier maar 1 nacht. Wel dichtbij centrum en avenida 9 de julio of hoe dat ook heette. Het ontbijt vond ik wel goed, het beste van mijn reis in argentinie. persooneel vriendelijk maar spreekt alleen spaans.

• 4Daphne25-06-2009

Poor choice

Unfriendly staff. No smiles or humour.Disgusting moldy depressing rooms with no character. Gross bathrooms. Check out was at 10 am- never heard of that. Area was a bit polluted. Try somewhere else

• 7kees05-04-2009

Goed hotel om BA te verkennen

Het hotel heeft een perfecte ligging in het centrum van BA. De belangrijkste bezienswaardigheden zijn te voet gemakkelijk te bereiken. Kamers zijn wel erg verschillend van groote en kwaliteit. Het ontbijt stelt niet al teveel voor.

• 8OnNi07-03-2009

Zeer centraal gelegen, schoon, verzorgd hotel

Ligging is perfect. Hotel is mooi. Kamers zijn schoon en verzorgd, doen wat ouderwets aan (dit past wel bij het hotel). Kamerpersoneel is vriendelijk, personeel bij receptie minder. Ontbijt stelt weinig voor.

Hotel Castelar info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar