Hotel Bo Bo

We hebben een aantal aanbieders voor Bo Bo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bo Bo in het Nederlands

Geweldig boutique hotel in Palermo Viejo

Andreas & Jackie
2-5-2010

Mijn vrouw en ik brachten een week door in dit geweldige hotel.

Het is een klein boutique hotel in de leuke, 'trendy' wijk Palermo Viejo. Het hotel heeft 7 met smaak ingerichte kamers, ieder met een eigen thema. De service was erg goed en het leek af en toe alsof er net zoveel personeel als gasten in het hotel aanwezig waren.

Wij maakten elke dag uitstapjes naar San Telmo, La Boca en andere wijken, maar kwamen altijd terug om te genieten van de sfeer en restaurants in de buurt van ons hotel.

Wees vroeg met boeken: toen wij 1/2 jaar van te voren boekten, was één van de kamers nog beschikbaar...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bo Bo in Buenos Aires, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bo Bo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.