Hotel 26 de Septiembre

Hotel 26 de Septiembrestersterster

5.5Voldoende

Argentinie, Argentinie, Buenos Aires

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar 26 de Septiembre?

5.5Voldoende

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel 26 de Septiembre

• 8Tom23-03-2009

Eeen aanrader!

Dit hotel ligt erg centraal, 1 blok van Avenida de mayo en van Av. 9 de julio. De kamers hebben indiv. A/C en zijn ruim en schoon. Ook de badkamer is ruim en comfortabel.De prijs is zeer acceptabel en deze ligt zelfs lager dan sommige andere hotels in de buurt met minder comfort en minder sterren. Let op: men accepteert geen creditcards.

Gereisd met partner in maart 2009

0 tips over Hotel 26 de Septiembre