Buenos Aires

We hebben een aantal aanbieders voor Buenos Aires voor je op een rij gezet:

vakanties Buenos Aires

We hebben een aantal aanbieders voor Buenos Aires voor je op een rij gezet:

Reviews over Buenos Aires

Een stad met meerdere mooie gezichten!

Jimmy Middendorp
    15-4-2019

Mijn reis in Buenos Aires was een eye opener! Deze stad stond al een tijdje op mijn bucket list en moest er hoe dan ook komen. Een stad met meerdere gezichten op een positieve manier. Het eten was top en de locals waren onwijs vriendelijk. Een ervaring om nooit meer te vergeten.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke steaks in Buenos Aires

Niki
    1-12-2018

Een mega stad met mooie architectuur. Prachtige oude gebouwen en brede straten. Vriendelijke mensen, en minder vriendelijke mensen (let op je spullen, ja ze proberen je echt op te lichten en je spullen weg te halen) Een fietstour door het oude gedeelte met prachtige gebouwen, Plaza de mayo, La boca (erg kleurrijk en gezellig) Bezoek ook zeker de begraafplaats van Recoletta, klinkt gek maar wat een mooie graven worden hier boven de grond gebouwd. Heerlijke steaks! Gezellige markten, wat een sfeervolle stad.

Gereisd met vrienden in september 2018

Kleurrijke stad met voor elk wat wils!

Anya
    3-11-2018

Wat een veelzijdige stad is Buenos Aires. Ik verbleef er in totaal twee weken, maar ook in enkele dagen is het mogelijk om een goede indruk van de stad te krijgen. Een (NL) fietstour is bij uitstek een leuke manier om in een korte tijd veel te zien en te horen en ondertussen lekker actief bezig te zijn (en bruin te worden!) De letterlijk kleurrijke stad bestaat uit verschillende wijken met elk hun eigen sfeer, maar wat je zeker moet bezoeken is de kleurrijke volksbuurt la Boca, het sfeervolle en klassieke San Telmo en voor een hapje en en drankje, het trendy Palermo dat barst van de streetart, hippe winkels en waanzinnige (en betaalbare!) restaurant en bars. Ook op regenachtige dagen kun je je in Buenos Aires prima vermaken; neem voor slechts enkele euro’s een bus of taxi naar een van de vele museums zoals het indrukwekkende Evita museum of het Fola met elke maand nieuwe fotografie tentoonstellingen.

Gereisd alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

FAN. TAS. TISCH!

tjeerd_112
    17-4-2013
    1. Las Cañitas: leuk uitgaansstraatje, veel te doen en best 'hip' publiek. Het epicentrum ligt op Baez y Arevalo.
    2. Palermo Hollywood: vergelijkbaar, groter maar minder 'dichtbevolkt' is Palermo Hollywood. De straat Fitz Roy zit vol met restaurantjes en barretjes. Goeie sushitenten! En zit vol met verborgen ontbijtrestaurantjes.
    3. Plaza Armenia (aka Plaza Costa Rica, en op die kruising zit het dus): leuk plein met resto's en barretjes rondom. Check vanaf het parkje waar de leukste dakterrassen zijn.
    4. Palermo Chico: wandel eens door het Parque Las Heras, loop door de straat Cabello, struin over de mini-boulevard Cerviño. En daarna via de imposante Avenida Libertador richting La Recoleta, via het gratis museum Bellas Artes. Een mooi park is Jardín Botánico.
    Gereisd met partner in januari 2013

Vooral zakelijk bezocht

Herman
    7-10-2012

Twee gezichten van de stad gezien. Het rijke gedeelte ron de havens en de arme wijken, die meer op een ghetto leiken (Palermo Plaza. Ik was er niet kapot van. De winter is mischien niet de beste tijd om er te komen.

Gereisd zakelijk in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Buenos Aires scoort een 8,5 uit 10, op basis van 61 reviews