Hotel Sudbruck

HotelWeer vandaag6°-1°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sudbruck voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sudbruck

Nunca más!!!

Sandra Andreani
14-1-2013

Realmente un desastre!! No tienen seguridad hace días atras les robaron a unos familiares, jamas se hicieron cargo, durante su estancia los trataron mal, el último día los echaron como si nada. La habitación tenia rota la cerradura, asi que realmente no se sabe bien q paso. Los dueños tienen pésima atención, y no son del lugar. Tienen 3 hijos pequeños los cuales a veces los dejaban para que los cuiden los huespedes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sudbruck in Bariloche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sudbruck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sudbruck scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.