Hostel Periko's Youth Hostel

Hostel Periko's Youth Hostel

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag

We hebben een aantal aanbieders voor Periko's Youth Hostel voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Periko's Youth Hostel in het Nederlands

Goed hostel op prettige plek.

Judith
11-1-2011

Deze hostel ligt vlakbij de hoofdstraat, dus makkelijk te lopen. De kamers, douches en toiletten zijn goed en schoon. Iedere groepskamer (4 pers) heeft zijn eigen douche en toilet, dat is erg prettig. Het ontbijt is goed en er is een grote keuken met alle materialen om te koken. Vanuit de hostel kun je je inschrijven voor excursies. Zo zijn wij gaan paardrijden, dit was erg leuk en goed verzorgd. Kortom, helemaal niets aan te merken op deze hostel! We hebben het er erg goed gehad.

Gereisd Met vrienden in november 2010

Hostel info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Periko's Youth Hostel in Bariloche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Periko's Youth Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.