Hotel Llao Llao Resort

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Llao Llao Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Llao Llao Resort

• 10inge13-11-2006

3 nachten gelogeerd in november 2006. Schitterend hotel, met een panoramisch zicht op het Nahuel Huapi-meer en de omringende bergen. Hotel is voor het grootste deel in hout opgetrokken, waarvoor men waarschijnlijk een kaalslag in de omringende wouden heeft aangericht, maar resultaat loont de moeite. Heeft uitzicht van een uit-de-hand gelopen chalet. Eten is lekker en service schitterend ! De twinkamers lijken ietsje groter dan de kamers met dubbel bed. Schitterend uitziend golfparcours. Aanrader zijn de gelaatsbehandeling in de "spa" van het hotel (met prachtig meer/bergzicht) en de wandelingen die door het hotel, gratis, worden georganiseerd. Wel een duur supplement voor meerzicht !

Anders

• 10marelie24-07-2004

Niet geslapen, wel gegeten. WAT een mooi hotel!!!!! In de serre een overheerlijke drie-gangen lunch gehad met het meest verbluffende uitzicht dat ik tot nu in mijn hele leven gezien heb. Hotel ziet er van binnen ook erg mooi uit. Prijzen geen idee, zal wel kostbaar zijn. Vanaf het stadje Bariloche neem je de bus (1,20) of taxi (?) naar het Llao Llao resort. Van daaruit genoeg uitstapjes en boottochten te maken naar omliggende eilanden voor mooie wandelingen. Wij waren er wel toen het zomer was in Argentinie, in de winter zal het er anders uitzien maar vast net zo verbluffend. P.S. hier heeft Willem-Alexander trouwens voor het eerst de ouders van Maxima ontmoet.

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Llao Llao Resort voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Llao Llao Resort

0 vragen over Hotel Llao Llao Resort

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
      • Wellness behandelingenMassages