9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Llao Llao Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Llao Llao Resort in het Nederlands

2006

Als je toch in de buurt bent en je het je kunt permiteren

Erik
14-11-2006

Als je toch in de buurt bent en je het je kunt permiteren overnacht dan in Llao Llao, wij waren er 2 nachten. Het weer was even minder toen en dan kun je pas echt genieten van het confor van dit hotel. De Argentijnen vinden het hun mooiste hotel, zeker het ligt fantastisch, de service is excellent, alles klopt. Wij hebben er met volle teugen van genoten een aanrader zeker als je even in deze omgeving verblijft.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch gelegen hotel met alle denkbare faciliteiten,

13-11-2006

Fantastisch gelegen hotel met alle denkbare faciliteiten, vriendelijk personeel, geweldig onbijt, prachtige uitzichten, kortom pure verwennerij. ook bij niet zo'n mooi weer, dan is het hotel een uitkomst. Daarnaast een fantastische omgeving met al die blauwe meren en bossen.

Gereisd Met partner in oktober 2006

fantastisch hotel

conny
21-8-2006

fantastisch hotel. een echte aanrader. Niet goedkoop, maar het overtreft alles. Bariloche zelf waren we niet van onder de indruk.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Llao Llao Resort voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Llao Llao Resort in Bariloche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Llao Llao Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.