Weer vandaag
9,8

6 reviews over Hotel Llao Llao Resort in het Nederlands

2006

Als je toch in de buurt bent en je het je kunt permiteren overnacht dan in Llao Llao, wij waren er 2 nachten. Het weer was even minder toen en dan kun je pas echt genieten van het confor van dit hotel. De Argentijnen vinden het hun mooiste hotel, zeker het ligt fantastisch, de service is excellent, alles klopt. Wij hebben er met volle teugen van genoten een aanrader zeker als je even in deze omgeving verblijft.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

3 nachten gelogeerd in november 2006

inge
13-11-2006

3 nachten gelogeerd in november 2006. Schitterend hotel, met een panoramisch zicht op het Nahuel Huapi-meer en de omringende bergen. Hotel is voor het grootste deel in hout opgetrokken, waarvoor men waarschijnlijk een kaalslag in de omringende wouden heeft aangericht, maar resultaat loont de moeite. Heeft uitzicht van een uit-de-hand gelopen chalet. Eten is lekker en service schitterend ! De twinkamers lijken ietsje groter dan de kamers met dubbel bed. Schitterend uitziend golfparcours. Aanrader zijn de gelaatsbehandeling in de "spa" van het hotel (met prachtig meer/bergzicht) en de wandelingen die door het hotel, gratis, worden georganiseerd. Wel een duur supplement voor meerzicht !

Gereisd anders in november 2006

Fantastisch gelegen hotel met alle denkbare faciliteiten, vriendelijk personeel, geweldig onbijt, prachtige uitzichten, kortom pure verwennerij. ook bij niet zo'n mooi weer, dan is het hotel een uitkomst. Daarnaast een fantastische omgeving met al die blauwe meren en bossen.

Gereisd met partner in oktober 2006

fantastisch hotel

conny
21-8-2006

fantastisch hotel. een echte aanrader. Niet goedkoop, maar het overtreft alles. Bariloche zelf waren we niet van onder de indruk.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een echt prachtig hotel zowel kamer,eten,vriendelijkheid,omgeving de winkeltjes in het hotel de faciliteiten de mogelijkheden, kortom alles kunt ge er vinden ik zou niet weten wat er daar niet is!!!! Wij zijn er geweest op de laatste bestemming van onze rondreis in Argentinie zo weten we niet exact wat het hotel daar kost maar ik denk HEEL veel geld we hadden ook al Beunos Airos en El Callafate bezocht en voor iemand die van de natuur houd moet hij zeker eens naar Argentinie gaan en als het de beurs toelaat zeker eens naar Llao Llao Resort in Bariloche gaan. Moest ik hier in Belgie geen familie en kinderen hebben dan immigreer ik naar Argentinie voor alle rust en zeer mooi land, hopelijk kan ik er nog eens naar toe.

Gereisd met vrienden in oktober 2004
2004

Niet geslapen, wel gegeten

marelie
24-7-2004

Niet geslapen, wel gegeten. WAT een mooi hotel!!!!! In de serre een overheerlijke drie-gangen lunch gehad met het meest verbluffende uitzicht dat ik tot nu in mijn hele leven gezien heb. Hotel ziet er van binnen ook erg mooi uit. Prijzen geen idee, zal wel kostbaar zijn. Vanaf het stadje Bariloche neem je de bus (1,20) of taxi (?) naar het Llao Llao resort. Van daaruit genoeg uitstapjes en boottochten te maken naar omliggende eilanden voor mooie wandelingen. Wij waren er wel toen het zomer was in Argentinie, in de winter zal het er anders uitzien maar vast net zo verbluffend. P.S. hier heeft Willem-Alexander trouwens voor het eerst de ouders van Maxima ontmoet.

Gereisd anders in Sat Jul 24 2004 16:15:21 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Llao Llao Resort voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Llao Llao Resort in Bariloche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Llao Llao Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.