Hotel Hosteria Sur

Hotel Hosteria Sur

4Onvoldoende

Argentinie, Argentinie, Bariloche

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Hosteria Sur?

4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Hosteria Sur voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Hosteria Sur

• 4c_branje23-02-2011

sjofel en vies

Oke, het is maar een 2 sterren hotel. Maar daarom kan het nog wel schoon zijn. De foto's op de website lijken heel wat, maar de werkelijkheid is anders. Vieze vlekken in de kussenslopen. Daarom maar een handdoek er omheen gevouwen. De handdoeken zijn allemaal gerafeld. Heel kleine badkamer. Geen douchegordijn, waardoor je naderhand de hele boel aan kon dweilen. Verwarming kon alleen uit of volop aan en werd dan zo heet dat je er een ei op kon bakken. Hotel ligt aan een van de doorgaande straten, dus verkeerslawaai ondanks het rolluik voor het kamerraam. Je kunt niet zo naar binnen, maar moet aanbellen en dan doet de receptionist open. Ontbijt erg karig. Alleen koffie of thee, broodjes met jam of smeerkaas. Aan tafel geserveerd door trage bediening. Smeerkaas was na dag 1 op en werd niet aangevuld. Met vooruitziende blik had ik gelukkig zelf een grote pot smeerkaas aangeschaft. Niet aan te raden hier heen te gaan. Voldoende andere keus in Bariloche.

Gereisd met vrienden in september 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Hosteria Sur voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Hosteria Sur

0 vragen over Hotel Hosteria Sur

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën