Hotel Edelweiss

Weer vandaag

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Europese sfeer

Jasper
19-8-2010

Niet alleen de naam van dit hotel doet Europees aan, ook de inrichting en sfeer zouden in Europa passen. Edelweiss is een groot hotel in de drukste straat van Bariloche. Veel kamers hebben geen uizticht op het meer. Onze kamer was erg groot en goed ingericht. Het ontbijtbuffet was heerlijk.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Bariloche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.